شرکت شهاب يار وابسته به آستان قدس رضوي 7 هزار و 500 دستگاه اتوبوس توليدي شرکت شهاب خودرو در سراسر کشور را تحت پوشش گارانتي و خدمات پس از فروش خود دارد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان اقتصادي رضوي، اين تعداد اتوبوس شهري و بياياني (گازسوز و ديزل) طي سال هاي 1379 تا کنون در شرکت شهاب خودرو وابسته به آستان قدس رضوي توليد و به بازار مصرف عرضه شده است.
مهندس عابدي مدير عامل شرکت شهاب يار با ذکر اينکه اين شرکت در سال 1383 با هدف ارائه خدمات پس از فروش به محصولات شرکت شهاب خودرو تاسيس شده است، گفت: شرکت شهاب يار به منظور جلب رضايت مشتريان در ابعاد وسيعي همچون تامين قطعات يدکي، ارائه خدمات فني و آموزشي، ايجاد شبکه نمايندگي، ارائه گارانتي و انجام سرويس هاي ادواري توليدات شرکت شهاب خودرو فعال است.
وي تصريح کرد: اتوبوس هاي تحت پوشش اين شرکت در سراسر کشور و 47 سازمان اتوبوسراني به خصوص در شهرهاي بزرگي همچون تهران، تبريز و اصفهان مشغول سرويس دهي به مردم هستند، لذا اين شرکت وظيفه خود مي داند در هر شرايطي احتياجات آنها را پاسخگو باشد.
مدير عامل شرکت شهاب يار توليد محصولات کيفي و ارائه خدمات گارانتي و پس از فروش مناسب را موجب سهولت در کار حمل و نقل عمومي و در نتيجه خدمت مستقيم به مردم دانست و گفت: از مجموع 7 هزار و 500 دستگاه اتوبوس شرکت شهاب خودرو، تعداد 2هزارو 500 دستگاه در تهران، 800 دستگاه اصفهان، 600 دستگاه تبريز و بقيه در ساير نقاط کشور به فعاليت مشغولند.
وي زمان گارانتي محصولات شرکت شهاب خودرو را دو سال يا کارکرد 200 هزار کيلومتر ذکر کرد و افزود: هم اکنون داراي 18 نمايندگي و عامل مجاز در کشور هستيم و گسترش دائم شبکه نمايندگي را در دستور کار قرار داده ايم.
مهندس عابدي از تامين قطعات يدکي به عنوان يکي از مهم ترين ارکان خدمات پس از فروش ياد کردو گفت: اين شرکت با ايجاد يک انبار وسيع و مناسب و در دست داشتن بيش از 80 درصد بازار، در تامين قطعات يدکي مورد نياز محصولات شهاب خودرو بسيار موفق عمل کرده است.
مهندس عابدی نارضايتي برخي مشتريان از نوع تحويلي بعضي انواع اتوبوس را ناشي از نوع درخواست و سفارش مشتري ذکر و تصريح کرد: داشتن يا نداشتن محل قرار دادن لاستيک زاپاس و آچار چرخ، بزرگي يا کوچکي مخزن بنزين و يا نوع خارجي يا داخلي لاستيک بسته به سفارش مشتريان عمده مانند وزارت کشور و به دليل نوع بهره برداري در سازمان اتوبوسراني است که با تحويل اين اتوبوس ها به بخش خصوصي و تغيير نوع استفاده برخي مشکلات بروز مي کند.
مدير عامل شرکت شهاب يار اضافه کرد: مشتريان گرامي هر نوع تغيير مورد نياز را با هماهنگي شرکت و در نمايندگي هاي مجاز انجام دهند تا دچار مشکلات فني نشوند.
وي تاکيد کرد: سرويس هاي سيار اين شرکت آماده هر نوع خدمات رساني به مشتريان در سراسر کشور هستند.